wtorek, 27 listopada 2012

Dlaczego warto przyłączyć się do mojej grupy konsultantów Marizy?

 W poprzednim poście "Przywileje dla konsultantów Marizy" opisałam korzyści wynikające z przystąpienia do Marizy jako jej konsultant, otrzymuje je każda osoba rejestrująca się na stronie Marizy. W tym poście chcę Wam powiedzieć dlaczego warto przyłączyć się do mojej grupy.
W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na stronie Marizy możemy podać osobę wprowadzającą podając jej numer ID oraz imię i nazwisko, oczywiście nie jest to obowiązkowe i możemy się zarejestrować pozostawiając to miejsce puste.

Co jednak daje rejestracja z osobą wprowadzającą?

No cóż nie mogę wypowiadać się za innych, więc będę pisać za siebie.Otóż jeśli będę Twoją osobą wprowadzającą, oprócz standardowych przywilejów konsultanta, otrzymasz ode mnie wsparcie w następujący sposób:
  • uzyskasz dostęp do biura on-line
  • masz możliwość stworzenia swojej strony internetowej całkowicie bezpłatnie
  • możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniach on-line marketingowych, produktowych i kosmetycznych
  • dostęp do materiałów szkoleniowych
  • otrzymasz poradniki, z których dowiesz się jak zacząć sprzedawać kosmetyki Mariza i jak budować swoją grupę
  • uzyskasz ode mnie odpowiedź na każde pytanie związane z Marizą

Jeśli chcesz dołączyć do grona konsultantów Marizy i tym samym przyłączyć się do mojej grupy przejdź na stronę:

www.strefamariza.pl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz